Åhlens rouls...to day ;)

 

heej!

Idag var det en såån sjukt mysig tjej dag!!

Vi åkte på stan för att shoppa lite och sen sola 

Vi gick till ett ny öppnat solarie salong, jätte mysigt och frächt.

Men det som var den största minuset från båda oss var att det var såååå varmt, alltså när jag säger varmt..DÅ menar jag verkligen VARMT kokhett ta mig fan!! Trodde jag skulle svimma efter 5 min, INTE NICE!

men brun vart vi , haha huvudsaken…men inte värt det!

Sen åt vi jordgubbar MUMS! och la ansikts mask.

Så kul att vara töntigt tjejig ibland .

Iaf det jag köpte var:

Ett par svarta vanliga leggins, 99kr

En jätte fin silver färgad ring 59 ska kolla om det finns bild på den. (kameran gick och dog igen)

Två nagelack, en från Dipend, baby rosa! såå het!

Och en drån viva la diva också as snygg färg, genomskinlig med massa massa fint glitter i!

Orkar fan inte skriva nr på nagellacken….lazyyyy haaha så kan det gå.

Köpte dom till våran nagelför längning vi ska göra nu. kommer bli skit snyggT! lägger upp bilder sen 

Två hårvårds produkter.

En från Got 2 Be (Guardian angel) värmeskydd ooo den lukta sååå himla gott! 80kr bara tror jag det var.

 

 

 

Och en från Bling, wake up call men den lukta fan bög!  USCH! Fast den kaan ju vara bra för det. I hooope. kommer inte ihåg vad den kostade…på åhlens finns den iaf =)

kiss kiss kiss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0