Homosexuella i kyrkan??!

MISSIONSFÖRSAMLINGAR VILL VIGA PAR AV SAMMA KÖN (dagen.se)

 

Nej jag blir så arg!

NI får tolka och tycka hur ni vill men jag är HELT emot att viga homosexuella i KYRKAN!

Det står klart och tydligt i bibeln att det ska vara man och kvinna, det är det enda naturliga.

Och kyrkan går emot bibeln totalt och kristnas tro genom att tillåta homosexuella (två av samma kön) gifta sig i den så kallade kristna kyrkan. SÅÅÅ FEL FEL FEL är det.

Ska detta få genomföras i alla svenska kyrkor så kan dom lika gärna stryka Kristen tro från kyrkan över huvudtaget.

Visst jag menar inte att homosexuella ska uteslutas, alla är vi lika värd MEN det finns ju gränser då det gäller att viga homosexuella i en kristen kyrka.

Varför inte fortsätta med det som var innan?

Jag tror att dom flesta kristna blir upprörd av detta.

GUD ÄLSKAR ALLA!

men som sagt det är emot tron butt still he loves you.

tycker homosexuella ska acceptera kristu tro genom att INTE gifta sig i just en kyrka. Och ÄR den homosexulle personen kristen så är det bara ennu en anlening till att INTE vilja gifta sig i kyrkan. thats it.

over and out.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0