Löjligt!!

Det här satt jag och läste…En tjej som undrar Om det finns ”lukt fria underliv”…Seriöööst, alla luktar olika och duschar man och tar hand om sig själv även där nere så är det som det ska vara.

FITTA SKA LUKA FITTA! så enkelt är det!

 

FINNS DET LUKTFRIA UNDERLIV? (veckorevyn.com)

 

FRÅGA: Jag har en pinsam fråga men som jag funderat på länge.Detgäller tjejers underliv, hur ska det egentligen lukta och hur vet man att lukten är normal?! Jag läser ofta inlägg när folk skriver att de luktar illa i underlivet, och nästan alltid, ja i princip varje gång, blir svaret att det kan vara fråga om nån dålig balans i underlivet eller bakteriell vaginos om man har illaluktande flytningar. Men det är detta jag inte förstår, mina flytningar luktar inte särskilt illa, det är själva musen och blygdläpparna som har en speciell lukt! Jag vill tillägga att jag är väldigt noggrann med hygienen, jag använder intimtvål för underlivet och ibland intimolja, men det är ingen skillnad för jag känner mig bara fräsch när jag är nyduschad, efter några timmar är ”fittlukten” tillbaka. Luktar alla tjejers underliv på ett speciellt sätt? Är detta normalt? Jag gillar oralsex, men jag har liksom komplex för det. Min förra kille tände på lukten, vilket jag har hört är vanligt, och det betyder ju att alla tjejers underliv luktar mer eller mindre? Ingen har någonsin klagat men jag tycker fortfarande det känns jobbigt. För det finns väl inga luktfria underliv, eftersom det är fuktigt hela tiden i underlivsmiljön mer eller mindre? Kan det vara så att jag bara kanske luktar ovanlig starkt men att det inte är onormalt? /Mia, 19

SVAR: Nej Mia du är inte onormal! Tvärtom verkar allt stå helt rätt till. Det är ju så att fittan har en speciell lukt (och smak för den delen) och det ska den ju också ha. Fitta ska ju lukta och smaka fitta liksom, precis som att choklad ska smaka choklad. Är man sugen på choklad vill man ju inte att den ska lukta och smaka rosenblad. Om det dessutom inte är någon som klagat utan snarare tänt på lukten, ja då verkar det ju ännu mer som att allt är i sin ordning. Så nej, det finns inga luktfria underliv och det är inte ett dugg onormalt! Snarare härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0