Läsare...

Hej igen!!
Nu var det ett tag sen jag skrev något alls=)

Jag måste bara säga att jag tycker verkligen det är skit
kul att se att folk läser min blogg trotts
dålig uppdate från mig..

Folk verkar bli Pisst elr bli förolämpade utav det jag
skrev förut i bloggen om HOMOsexuella som vigs i den
kristna kyrkan.
Och det jag vill säga tillbaka är…att
Det SKITER jag full ständigt i faktiskt, MIN blogg MIN text
jag skriver precis vad jag vill när jag vill
men NI får ju självklart med säga precis vad ni vill om det
och om texten säger inget om det.

Jag tycker faktiskt det är ganska Kul att läsa
kommentarer från er även fast det är negativa.
haha mest roligaste är ju att läsa POSSETIVA..men men ;)

pösssssss på alla surisar o glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0