Livs farligt med online shopping!!

Helloooo!!!

Jag har nyss ”klickat hem” två par skor, ett par ångrar jag
såå in i  norden!!!

På det så tänkte jag handla från gymgrossisten en massa till mig och min mään…men det får väl vänta nån dag nu! haha eller kanske ja ska ta de nu ändååå…hmmmm

Dom vita från marble kunna ja fan ha varit utan, men jag får skylla mig själv..GAAAH!
Haha Var så säker på att någon annan skulle hinna ta dom 
innan mig men icke…och ja vad gör man…shit happens hä häää
ALDRIG MER !!

Nån som vill köpa dom här vita marble skorna elleeer??

Säg bara till! 

 

Men dom här svarta vaar ju så sjukt snygga ! Dom ångrar jag inte en sekund!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0